עד השנים האחרונות, מתמחים רבים, במקום לתרום מהידע המקצועי ולמצות את זמן ההתמחות שלהם במשרדי עורכי הדין לטובת למידה, ניסוח של מסמכים משפטיים ועשייה, הקצו רבות מהזמן שלהם לשליחויות משפטיות.
בימים אלו, מוצע שירות עבור משרדי עורכי דין בפרט, שבא לתת מענה לנקודה זו.
שירות העברת מסמכים, פתיחת תיקים, בירור פרטים, חתימה והחתמה, בייפוי כח מלאה ותוך שמירה על חיסיון וסיווג מותאם.
על שירותי שליחויות משפטיות במאמר הבא
השירותים המוצעים מאפשרים לתת מענה מקצועי למשרדי עורכי דין גדולים וקטנים, אשר נדרשים מעת לעת לגשת למשרדי ממשלה, ולבצע בירורים הכרוכים בהמתנה ארוכה, ובהחלפת דין ודברים עם נותני השירות, בחירה בשירות מיקור חוץ, מאשר שעיקר יושבי המשרד, יוכלו למקד עבודתם בליבת העשייה, ובמתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחותיהם. השירות מונע אובדן ימי עבודה בהמתנה ארוכים במשרדי הממשלה ובבתי המשפט.
מסירה משפטית אישית
בירורים וטיפולים במשרדי מס רכוש
בירורים וטיפולים מול המשטרה
פתיחת תיק בבית הדין הרבני
הגשת משפטים לבתי המשפט בכל הארץ
העברת מסמכים בין עורכי הדין ללקוחות
הוצאת נסח טאבו חתום
הזמנת תיק וצילומי ברשם החברות בירושלים
הוצאת שאילתה במשרד הפנים
איתור גוש/חלקה בלשכת המקרקעין
פתיחת תיק בבית משפט
כיצד מתבצע השירות?
בתיאום מראש, ניתן ליצור שרק עם חברה לשליחויות משפטיות, ולבצע הזמנה לשליחות. ניתן למלא טופס, ניתן לבצע הזמנה טלפונית או אפילו במייל.
נציג של חברת השליחויות ייצור שר לקבלת פרטים נוספים. ביצוע השליחות, לעיתים מצריך ייפוי כח, אשר ייחתם ביום השליחות עצמה.
ביום המיועד, לעיתים אף בהתראה קצרה, יגיע נציג חברת השליחויות אל משרד עורכי הדין, ייטול את הניירת הנדרשת, וייגש לגוף אותו עליו לבקר.
ברוב המקרים, וכאשר מדובר בחברות רציניות, נציגי השירות בחברת השליחויות המשפטיות עבור משרדי עורכי דין, הם בעלי ידע מקצועי משפטי, ניסיון, ותודעת שירות גבוהה.
שירות שליחויות משפטיות תומך במשרד שלך, ומאפשר לך להתמקד בליבת העשייה שלך, פעולות פשוטות, המצריכות המתנה לתור, פתיחת תיקים, בירורים, והוצאת מידע, יכולות להתבצע באמצעות מיקור חוץ מקצועי ויעיל, ויותר מכל, זמין ובעל תודעת שירות גבוהה.